Just nu skiter jag i vilket!!!


    Publicerat: 2010-10-11| 18:02:34

Idag var en dag jag såg fram emot. Men den dagen vill jag bara glömma och gräva en djup grav. Alla mina förväntningar har gått åt helvete hela mitt liv är ett enda stort kaos!
Idag fick jag veta att jag har Chrons tarm sjukdom, diabetes typ 2, samt att jag har grov amnesi. Vilket läkaren rekommenderade eftersom de var så pass allvarligt med allt att om jag ens ville ha 1% chans att få en gastric by pass operation så var de enda att ta bort livmodern. Vilket var ett slag i ansiktet. Jag är 27 år och ska nu välja min framtid. Mitt val mitt liv. Tänk om jag vill ha flera barn, sen , nu ... osv. Då finns inte den chansen för mig längre. Jag vet inte alls vad jag ska tänka, tårarna bara rinner och jag inser nu vilken jävla tur vissa har som inte har mina problem. Mitt liv ska inte vara enkelt har någon fått för sig att bestämma och anser sig ha rätten att bestämma det också. Jag förstår inget! Detta läkarbesök resulterade i en massa remisser till uppsala då de inte finns kunniga läkare om detta på Gävle sjukhus enligt kirurgen. Så jag ska bege mig till uppsala för att göra massa undersökningar där, samt deras vänte tider, vilket kan ta lång tid. Jag vet inte hur mycket mera jag ska orkar. Om jag nu bestämmer mig för att ta bort livmodern, så är de inte ens chans att jag får en magsäcksoperation!!
Fråga inget idag jag måste få smälta allt och bara fundera!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?