Kommer sakna


    Publicerat: 2010-10-06| 09:01:15

God morgon!!

Jag kommer nog sakna att blogga men anser att andra inte ska styra mitt liv längre. Jag har varit med om denna psykiska misshandel länge. Ni kanske inte tänker på de ni gör emot folk, men stanna upp och tänk innan ni snackar en massa. Jag vågar stå för de jag säger och har inga problem med att konfronteras heller. Med tiden kanske jag kan starta en annan blogg för att få ur mina känslor och ventilera mig själv. Även om jag inte bloggar varje dag så är de en del av mig, jag har gjort den till en del av mig.

........................................................................................................................................................................

Gick med Rasmus till dagis, vi kom nån minut sent men de gör inget då de är flex tid. Jag ansåg att de var viktigare att Ronja hade ren blöja än att komma i tid =) Sån är jag!!
Ska gå ner till banken vid 10 så jag fixar de ärendet som är där, hoppas de funkar bara så jag slipper mera skit. Sen ska jag ringa försäkringskassan och ställa till ett helvete!! haha... älskar att ringa dit, så behöver ni hjälp med de ställer jag upp =)
Sen blir de hem och invänta att jag får hämta hem Rasmus från dagis, efter de ska vi nog bege oss ut på en tripp. Funderar om vi ska göra något roligt i helgen. För att slippa tänka och slippa vara!!

"Jag har ställt upp och ordnat och fixat i 8 år, nu orkar jag inget mera och tänker behandla DIG som du behandlat mig under dessa år. Man ska inte väcka en björn som sover och jag är starkare NU än någonsin"

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?