2 veckor betyder PAUSE!!


    Publicerat: 2010-09-06| 20:46:49

God kväller!!

Nu är de närmare 2 veckor sedan jag bloggade och jag har faktiskt mer eller mindre ingen lust längre till något. Hela jävla världen är fucked up och jag likaså.
Har haft tandvärk till och från den senaste månaden, varit till tandis var och varannan dag. Sitter med ont fortfarande och imorgon ska jag dit igen. Var senast där idag och jag har ondare nu än tidigare. Ska försöka med att dom får dra ut fanskapet. Jag orkar inte mera. Dom får ge mig vad fan som helst så jag slipper skiten!!
Nog om mina tänder....

Sitter och funderar och ser på tv. De är större människor som får chansen att genomgå en GBP. Dom tar de inte alls på allvar utan fortsätter äta en massa skit liksom. Jag har sökt om operationen och dom sa att jag var ju en sådan som skulle få den pga alla mina problem. Jag börjar faktiskt inte tro läkarna och tror att jag får leva så här. En dag kanske jag får behålla maten men den dagen ser inte ljus ut nu! Om man ändå kunde äta och få behålla maten. Jag tror inte på att läkarna förstår mig.
Så jag får väl börja spara så jag har råd att bekosta mig en sådan operation själv. Börjar inse att de flesta som får operationen har större fel än mig. De jag inte förstår är att man bekostar vissa som inte ens sköter sig, dricker alkohol, äter fet mat, tränar inte osv. Enligt mig borde dom få en räkning på operationen istället. Tänk vad folk som verkligen behöver den skulle få den för dom kämpat så evigt. De finns en stackars man som inte ens hann få operationen pga av att de inte finns tid. Hans liv strök med för att någon med "större" problem fick den före. Förstår inte hur hann där uppe tänker ibland. Visst de är ens eget fel att man är tjock/fet/ överviktig. Man hade kunna gjort något tidigare. Men så kan vi ha mig som exempel. Jag äter allt helst 10 gånger om dagen, men så får jag spy/skita eller både och samtidigt så fort jag ätit. Jag dricker minst 2 liter cola om dagen. Jag lever inget hälsosamt liv. Men trots detta går jag ner mellan 2-12 kg i veckan. Ibland stannar de upp, för att sedan rasa igen. Inge roligt kan jag lova er. Löst skinn hänger överallt ser ut som ett riktigt fetto med skinnet, men hade de varit borta hade jag bara varit mullig. De kunde jag leva med. Dock måste jag göra en GBP för att få skinn korrigeringen sedan. För jag väger för mycket för att dom endast ska göra skinn korrigeringen. Jag orkar inte de här mera. Varje dag som går utan en tid får mig att ge upp. Jag ger upp hoppet om ett liv jag borde få som alla andra. Nu har jag fått skiva av mig och ska vila för jag har fruktansvärt ont i tanden =(

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?