De går undan!!


    Publicerat: 2010-09-27| 20:07:26

Dagarna bara springer ifrån mig hela tiden och bloggen blir lidande. Ni som läser kan väl påminna mig lite ?! hehe...
Ja de har inte varit något att skriva om helt enkelt.
Idag började Rasmus på sitt nya dagis, han trivdes direkt. Skönt tycker jag som haft världens ångest över att han ens skulle börja dagis igen. De kommer bli bra för både han och mig nu när han får sin tid på dagis. Dock har inte Emil fått plats än och Rasmus går bara 3 timmar om dagen. De kanske räcker för han just nu. Han slipper syskonen och får bara leka dessa timmar. Har ju kompisar som har sina barn där och barnen får vara ute mycket och ofta. Precis vad barn behöver enligt mig.
Ronja har börjat babbla mer och mera =) Så de går undan, även Emil börjar prata mera sedan senaste öronkuren som han fick. Vilket är tydligt bevisat på att de hjälpte. Dagarna går och jag hinner inte ens med mig själv. Men de ska de bli ändring på för jag orkar inte ha de så här längre. Jag mår inte bra av de och då lider andra av de tydligen. Om bara h*n kunde förstå mig och fatta vad jag menar.. Jag vet inte riktigt hur jag ska få ur mig orden och mena dom samt att jag ska stå fast vid mina beslut. Vi är vuxna allihopa och ska kunna respektera den andra medmänniskan. Vilket inte funkar oftast för mig, jag är för mesig eller orkar inte bråka hela tiden. De börjar kännas som att de enda min blogg handlar om är mig själv eller en massa bråk. Om man kolla varje inlägg så är de något. Nej nu orkar jag inte skriva mera för jag blir bara ännu mera deprimerad av de jag skriver för hjärnan börjar tänka =(
Nu har jag fått en tid och blickar framåt samt räknar ner dagarna.... Mera säger jag inte!

Tjingelingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?