God morgon....


    Publicerat: 2010-09-18| 09:34:43

Har knappt sovit något inatt heller =/
Men de fixar vi med kaffe och cola under dagen så man orkar med allt som ska göras. Ronja ska strax få göra sig klar för hon ska på kalas hos moster Nikki.. =)
Killarna ska som sagt vara med sin pappa. De kommer gå hur bra som helst.. Men orolig är man ialla fall. Jag har fortfarande ingen aning om vad vi ska göra men de får visa sig med tiden. Och som vanligt ska "h*n" ge mig dåligt samvete nu för att jag ska göra något för mig själv. Snacka leds på de här alltså. Fattar inte varför de alltid ska vara så här. En dag är jag borta för alltid, psykisk misshandel är de värsta man kan utsättas för. Hellre att jag tar en massa smällar och ser för jävlig ut än denna psykiska misshandel. De här är inge roligt alls. Jag kan sitta och klaga hur länge som helst för de är INGET jag vill ha längre!! De tänker jag inte göra för jag orkar inte!! Jag ska fokusera på mig själv... Så Hej svejs!!!
De enda rätta vore att bara försvinna....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?