Snart läggdags...


    Publicerat: 2010-09-08| 23:44:46

God kväller!!

Snart är de dags för att lägga sig men tänkte skriva lite bara. Har ännu inte fått en kallelse men underbart att en av mina sanna vänner har fått sin operation godkänd och kommer opereras inom snar framtid. Förstå hur vissa kämpar medans andra får de på ett banan skal. Ja livet är inte rättvist ibland. Dock anser jag att min vän är värd detta som hon kämpat och läst på om allt innan. Vissa verkar bara göra de för att bli snygg eller någe. Jag vet ju inte vad som pågår i andras hjärnor =P
Idag har de varit en lugn dag, tagit tvätt, träffat lite kompisar. Varav Rasmus var hem till den ena =) Han hade tydligen hur roligt som helst och skulle sova där =/ Tok unge aldrig =)) Inge illa menat men mina barn ska sova hemma med mamma för alltid. Nej så elak ska jag inte vara men inte ännu. Alla barnen är friska eller Ronja har feber pga tandisarna =(
Själv har jag varit till tandis igen och rensa samt pencilin emot inflammationen i tanden. Jag hoppas verkligen att de blir bättre nu av de här. Orkar inte ha ont dag ut och dag in. Har hellre magsjuka än tandvärk. Imorgon ska vi till nya Bvc här med Ronja för att väga och mäta. Ska bli spännande och se vad hon väger nu min lilla flisa. Just de dom ringde ang dagis till Rasmus nu då han har rätt till allmän förskola 15 timmar /vecka. Han ska börja den 27:e så jag hoppas de går bra för min lilla sötnos =)
Ja de var väl allt från mig denna gång =) Nu ska jag försöka sova för ögonen går i kors.. =(

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?