Far far away!!


    Publicerat: 2011-04-17| 22:58:52

Just nu känner jag mig långt långt borta....

Mina tankar bara rusar iväg och jag hinner inte ens blogga för att anpassa mig till mig själv. Alla tankar är så ofattbara och ökar bara. Ingen kan få mig att må bra längre. Har börjat tro att depressionen tagit en ny vändning. Jag brukar må så bra av solen men inte i år. Den gör mig bara mer deprimerad. Eller är de verkligen den? Kanske de är omgivningen jag lever i. Jag finner mig inte nöjd med något jag gör. De känns så ofullständigt. Önskar någon kunde hjälpa mig.
Nu är vi inne i April månad och jag väntar på min kallelse till psykiatrin här i Gävle då jag förflyttats över hit på egen begäran. Dock har ingen kommit så jag ska nog ringa ang de imorgon bitti. Har en del andra samtal också. Bara jag kommer ihåg alla och att de är telefontid överallt.

Barnen växer och frodas. Ronja har inte börjat gå än =( Men de får ta den tid de tar. Hoppas hon vill gå till sommaren bara. Försöker lura henne hela tiden, men icke. Hon går längst möbler och om man håller i henne men mera är de inte. Emil pratar för fulla muggar och tydliga ord. Han hade öroniflammation igen också, denna gång bad jag att få tabletter, de blev många men han tog dom galant jämfört med den flytande. Så blir de igen blir de tabletter då min lilla kille kunde fixa de.
Rasmus utvecklas precis som han ska och utforskar nya saker hela tiden. Just nu vill han ha en ny cykel och jag har faktiskt inte råd precis idag, men ska kolla på en ny så fort jag har fått pengar. Den han har nu är ganska ny med dämpare och allt, men lite för stor. Och han ramlar ofta stackarn för han vägrar ha den lille cykeln. Emil har även blivit nyfiken på cykeln så kanske att han cyklar lite innan sommaren är slut =)

Solen har varit på besök så vi har grillat och haft trevligt samt varit ute med barnen hela helgen vilket uppskattas. Nästa helg blir de nog ett besök till boulogner skogen och lite picknick =) Snart öppnar väl Furuvik och vi ska genast bege oss dit för att spendera dagarna med djuren och resten av parken. De ser vi fram emot.

Håller på att tvätta undan mitt hav av tvätt som jag aldrig verkar få igenom. Tragiskt men sant. Så fort jag börjar så kommer de mera som vanligt med en stor familj =)
Imorgon ska jag ringa en städfirma ang mina fönster. Så får vi se om dom kan få ordning på dom för nu har jag ledsnat. Ska även ringa gavlis ang att de är "punka" på mina fönster så jag inte ser ut. Nej nu ska jag fortsätta med min tvätt så jag blir klar någon gång.
God Natt på er alla <3

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?