Lördag....


    Publicerat: 2011-04-02| 23:54:35

God kväller....

Tänk att jag alltid lyckas skriva blogg så sent på kvällarna när jag väl skriver =(
Idag har dagen flytit på som vanligt, lite kaos på morgonen och massor av tvätt att ta reda på. Sen var vi och handla inför pizzan som Emil & Kenth gjorde till middag. Rasmus är krasslig i halsen så han har inte ätit något =(
Hoppas han e lite bättre imorgon ialla fall så han får i sig lite mat. De blir inget dagis för hans del på måndag. Så enkelt är de. Lungorna behöver vila sig efter denna hemska hosta han haft. Ronja är frisk som en nötkärna, medans Emil har huvudvärk. Får se om de håller i sig annars får även han vara hemma från dagis och då kan jag lika gärna ha alla 3 hemma =)
På Tisdag är de massa möten tråkigt nog men de måste göras, sen har jag ju bråkat ang mitt köksbord som jag bytt 5 gånger redan!!!
Jag har nu begärt att få byta de helt samt stolar och allt till en ny serie. Vilket jag efter mycket bråkande fick =) Känner mig nöjd med att inte ha detta skit bord längre. Dock fanns de inte hemma så jag ska byta de i veckan då de kommer in flera då. Funderar lite över de här med gardiner också. Ska ringa gavlis på måndag igen ang mina fönster. Tycker fan att dom borde ta mig på allvar. Man ska kunna se ut genom fönstren inte se att dom är skitiga emellan som man inte kommer åt att putsa. Tragiskt att dom har så gamla omoderna fönster.
Tvätten går för fulla muggar och jag får fortsätta med de imorgon. Funderar vad man ska göra för middag då också?! Förslag?
Nej nu ska jag nog ta mig en dusch för att sen lägga mig och sova igen. Känner mig helt slut i kroppen efter att ha varit sjuk så länge. Somnade en stund med Ronja när hon skulle lägga sig. Och de kan ajg berätta att de var skönt =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?