Måndag .....


    Publicerat: 2011-04-04| 10:58:35

Känner mig lite mera motiverad till livet just nu när värk tabletterna har satt in. Tandläkaren har ringt och jag ska dit kl: 13:30 får se om jag har rätt i de jag tror. Har suttit i samtal hela förmiddagen känns de som. Barnen har ätit frukost, jag har tagit reda på tvätt och mera tvätt blir de. Lite små leds blir jag på allt när de känns så här. Ronja & Emil vilar lite. Emil har ingen feber men fruktansvärt trött. Rasmus sitter i sitt rum och spelar tv-spel som vanligt. Mamma kommer för att ta tripp trapp & trull medans jag är hos tandis.
Imorgon är de möte på Bryggan ang Rasmus sen vidare till ett annat möte. Jag kommer inte vara hemma med mina barn förrän efter lunch! Känns ju inte motiverande precis om man säger så!! Önskar jag kunde skita i allt och bara finnas för dom dygnet runt. Nu är de som de är och jag kan inte göra något åt situationen som den är nu...
Ska göra lite små ryck innan vi beger oss till tandis... Tjingen

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?