Mörker....


    Publicerat: 2011-04-07| 22:15:51

När mörkret faller så här på kvällen kommer alla tankar!!!

Man har faktiskt rätt som människa att vara ledsen och känna sig ensam. Just nu är en tid då jag känner mig väldigt ensam. Kanske för att jag inte haft min mysiga Emil hemma som alltid sover med mamma. Han är sjuk och har varit hos mormor hela veckan. Ska byta sovrum men känner att jag faktiskt inte fixar de själv. Så de lär jag fixa till helgen med alla barn hemma. Men jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med allt. De känns bara underligt att allt är så fel. Kan ingen bara få de att fungera för mig?! Nåväl Ronja ska ialla fall in i samma rum som Emil den saken är klar och definitiv. Hon vaknar så fort jag ska lägga mig, eller se på tv osv...Vilket stör hennes sömn och de är inte alls bra, men Emil kommer också väcka henne men de får visa sig. Önskar bara att allt kunde vara bra för mig och må bra med allt...

Nu ringer telefon så jag lär ta de =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?