Veckorna går snabbt !!!


    Publicerat: 2011-04-03| 15:43:08

Usch vad jag verkligen inte gillar Söndagar. Jag vet hur besviken barnen blir då Kenth åker ifrån dom och dom räknar ner varje dag tills han är hemma igen. Önskar för allt i världen att han kunde få ett annat jobb. Man måste ju jobba och försörja sig. Så enkelt var de med den saken.
Vilken helg säger jag bara. Jag har haft feber, ont i halsen som fan, ingen röst. Ja allmänt väldigt förkyld. Fick munherpes och medicin direkt av läkaren i Fredags. Förstog att de skulle komma då de alltid kommer när jag väl blir förkyld.
Vi har aldrig varit så här sjuka sedan barnen började på de där dagiset och då har Rasmus gått på dagis i 5 år snart!! Tragiskt med tanke på allt som är ändå. Jag ska verkligen ha bort mina barn därifrån. Jag tänker inte sitta och betala nästan 700:- för dagis för att barnen ska vara där och bli sjuk! Nej då kan jag skänka dessa pengar till de behövande barnen istället!
Imorgon ska jag ringa Kö och placering samt chefen för förskolan då jag inte tolererar denna nonchalans. De finns regler som ska följas samt att de finns socialtjänstens paragrafer att hänvisa till då föräldrar inte kan ta ett föräldrar ansvar. Sen att sitta på facebook och håna mig. Jag hoppas verkligen att ni vet vem jag egentligen är. Tror inte de om jag ska vara riktigt ärlig. Men fortsätt ni jag bryr mig inte speciellt mycket då. Jag ser, uppmärksammar och sen är de kört för er. Man jävlas helt enkelt inte med mig då får man ta konsekvenserna av de också!

Jag kan inte förstå att de ska vara så förbannat jävla svårt att se till sitt barns egna och andra runt ikring. Skit i mig men tänk på förskole fröknarna som har egna barn och som bär på virus dygnet runt då de jobbar med barnen. Och dom har faktiskt egna barn hemma som blir sjuka av att NI inte kan ta ert föräldar ansvar. Varför inte begära hjälp av socialtjänsten om du inte förstår eller klarar av ditt föräldrar ansvar... Tragiskt...

Nu ska jag ta reda på tvätten. Och har massor att plocka med tills jag ska till läkaren. Mamma kommer hit för att skjutsa mig och moffa blir hemma med barnen medans vi är hos läkaren.

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?