It comes to an end!!!


    Publicerat: 2011-08-21| 09:39:04

Hoppla Hoppla!!!

Nu var de ett tag sedan jag skrev men de har sina anledningar också. Jag har väl ledsnat och sedan att allt jag skriver vänds och vrids av alla runt omkring mig. Ingen vill ta ansvar för vad dom säger/gör. Tragiskt tycker jag då vi alla är vuxna människor.

Har rensa listan på facebook då jag inte orkar så mycket mera. Mår inte speciellt bra varken psykiskt eller fysiskt. Har nyss tagit reda på min tarm sjukdom samt OP på de. Har kunnat äta vanlig mat i 2 dagar nu och fått behålla de. Inte ens spytt... Så glad för de då de ger mig energi att orka mera. Idag mår jag illa, men de kan bero på att jag inte varit på toa som jag brukar. Vågar inte försöka spy heller för att se om jag mår bättre. Lite laxermedel så blir de nog bra =)

Barnen har gått sista dagen på dagis och ska imorgon börja här där vi bor. Vilket jag ser fram emot att slippa dessa jävla buss resor jag fått göra tidigare. Blickar frammåt med allt. Och hoppas på de bästa. Mera kan man inte göra. Ronja växer så de knakar och grabbarna också. Rasmus älskar skolan & fritids. Emil bara längtar till nya dagiset. Får se hur de går imorgon men vissa barn känner dom ju redan där.

Barnen har haft sina kusiner här i helgen och de har minst sagt varit full rulle. Jätte roligt tycker jag även fast de varit fullt upp. Dom har varit lugna och harmoniska sen har dom varit mindre roliga med att kliva upp 5 på morgonen =) Men idag fick jag sova till 7 =)

Nej nu ska jag frosta ur frysen och plocka ordning överallt. Sen gå till affären så de blir middag idag också =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?