Svar....


    Publicerat: 2011-08-24| 19:52:09

Sitter med en evig väntan !!!

Ringde nyss sjukhuset och får då reda på att pappa fått kommit på en vanlig avdelning inte IVA som tidigare. Dock ligger han på ortopeden. Sköterskan frågade om han kunde prata men han orkade inte och var väldigt orkeslös. Känner mig jätte hemsk som inte är där när han är så här. Men jag har barnen jag måste ta hand om. Sköterskan som har hand om pappa skulle ringa mig, och jag sitter och bara väntar på de samtalet. Undrar om jag ens kommer få svar idag eller om de skjuts upp helt. Jag känner att jag vill veta vad som komma skall.
De hade gått jätte bra för de små barnen på dagis ensam, och imorgon ska vi prova igen. Sen ska jag hem och dammsuga och plocka överallt vilket verkligen behövs då de ser ut som KAOS här hemma just nu. Livet går vidare och jag med de. Har ingen aning om vart jag kommer hamna med allt detta heller. Önskar bara jag hade svar på alla frågor....

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?