Äntligen kväller...


    Publicerat: 2011-02-17| 22:32:00

Ögonen går i kors på mig och jag har längtat efter dessa ord. Äntligen kväller. Jag har massor av saker att göra men idag känns de som att jag rent ut sagt skiter i dessa måsten...

Har varit vaken sedan igår då Ronja fick vaccination vilket slutade i spyor, feber och allmänt ledsen liten tös. På kvällen var de min tur, har spytt lite till och från. Idag var de inget alls. Skönt äre de ialla fall.

Köpte äntligen lack till bordet så de är omlackat nu och fint, dock ska vi inte äta vid de på hela helgen typ. Så de blir middag i vardagsrummet =(
Vill inte förstöra varken kläder eller bord bara för att äta middag i köket. Enkelt men jaja klaga på de ni =)

Tankarna bara susade i huvudet imorse, så nu har jag fått inbokat att skriva kontrakt på lägenheten den 25:e Februari =) Ingen längtar mera än jag. De kommer gå mycket svett och tårar för mig men de är de värt. Allt för att mina barn ska få de bra. Ringde även ang dagis igen men lyckades inte få tag i damen där. Funderar lite över hur livet egentligen ska vara också?! Jag är så fruktansvärt leds på att gå i samma bana hela tiden. Ni kanske tror att de är en dans på rosor och att endast de problem jag skriver ut här tynger mig, men icke!!!

Önskar att de kunde vara mera för barnens skull inte bara jag som kämpade hela tiden för deras välbefinnande. Nej jag tänker inte ha en klago verkstad här. De finns dom som har de betydligt kämpigare än jag har de. Så jag ska nog se till att göra lite nytta nu istället =)

God Natt =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?