Fick svar....


    Publicerat: 2011-02-09| 20:15:55

God kväller....

Fick äntligen ett svar av socialtjänsten ang om jag får hjälp eller inte. Jag får låna 13.000:- av sociala och betalar tillbaka till dom i den mån jag kan. Så de har väl mera eller mindre löst sig. Jag har nu bara 9200:- att betala tillbaka på skulden.
Men har inte fått ett svar om jag får radhuset eller inte. Jag hoppas kunna få ett svar ang detta imorgon då jag ska hinna ringa lite samtal osv. Men de är som de är. Vi får se hur de går med allt. Orkar inte skriva så mycket för jag är helt slut i kroppen. Lägenheten ska vi kolla på på fredag och de känns inte alls roligt. Då man vet att man kanske inte får den ens.

God Natt!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?