Jaha...


    Publicerat: 2011-02-07| 07:14:59

God morgon!!

Hur roligt är de att vakna så finns de en 4:a men man hamnar på 3:e plats. Hur stor är chansen att de 2 andra tackar nej liksom ?! Jag kan bara hoppas och de ligger lite över socialas pengar men de skiter jag fan i. För jag ska ha en 4:a ... Fast blir de inte så så tar jag en 3:a på kuppbols. Jag är som nr 1 där och får den garanterat. Nu håller jag alla tummarna för de här. Mera kan man inte göra. Idag blir en ganska lugn dag faktiskt, ska försöka gå ner på kuppbols för att spana in lägenheten där. Rasmus ska till dagis & vi andra är hemma. Ska försöka ringa damen på kö & placering för att se om hon är där idag =/ Så man kan få något svar ang dagis. Denna väntan är olidlig!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?