Kan man göra fel?!


    Publicerat: 2011-02-22| 18:49:47

God kväller....

Jag har sådan ångest över de här med att flytta. De finns inte ord alltså. Hur fanken ska allt gå till? Kan man göra så mycket fel med att flytta?! Jag tror inte de men vaknar mitt i natten av ett enda stort kaos i mitt hjärta. Hoppas de går över med flytten. För de kan ju verkligen inte gå så jävla fel att vi måste fara fram och tillbaka hela tiden. Planera allt i minsta detalj ska jag göra också. Åh vilket kaos allt känns som. Önskar jag bara kunde stoppa tiden och se vart den för mig. Ska försöka hinna med allt hemma också hur man nu ska kunna göra de inom loppet av ingen tid alls. Jag har mina 3 barn att ta hand om mitt i detta kaos. Och på fredag lämnar jag ifrån mig alla 3 =(
Lilla skruttan ska sova borta och grabbarna grus ska delas. Inge roligt alls tycker jag men de blir enklast så faktiskt att komma i ordning med allt runt i kring. Kaos kan de vara så länge barnen inte är hemma. Och sen har jag massor med saker att göra PÅ fredag också, ska vara på möte hos sociala kl:10 då ska jag ha med mig kvitto på att hyran är betald. Samt ska jag hinna till kyrkan för att visa upp samma kvitto för dom. Jag säger bara KAOS... Men de får lösa sig med tiden. Jag kan inte göra mera. Nu känner jag mig bara trött och vill sova en stund. Men de går inte då barnen inte sover. Ska packa ihop saker som ska säljas och läggas ut på blocket.

Lämnar bloggen med massor av funderingar =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?