Långa dagar...


    Publicerat: 2011-02-07| 14:16:25

Just nu känns de som att alla dagar är långa och meningslösa. Inget kan man snabba på heller. Den här veckan är de möte som sociala ska bestämma om jag kan få hjälp eller ej med hyresskulden. Tidigast kan jag få svar på de på torsdag tror jag. Sen är de nästa vecka då är de ang lägenhet om jag får den jag vill ha eller inte. Har ju hittat ett radhus och hoppas innerligt att de andra inte kan ta de eller går igenom =)
Sen veckan därpå ja då ska man troligtvis börja flytta saker osv. De är en hel del i mitt huvud som snurrar just nu. Känner faktiskt inte för att göra ett skit bara sudda ut allt och fokusera på annat. Sitter med lite andra papper också som borde göras. Man kanske ska ta sig en tripp ner till stan för att fixa med annat, eller så drar jag ut barnen på en promenad. Ja något måste vi göra. Kan inte bara sitta här hemma som ett fån och inte få något gjort. Rasmus är ute och leker, Emil vilar och Ronja röjjer runt =) Får se om barnens kusin kommer något också då vi ska kämpa med lite saker tillsammans. Dessa små troll =))
Just de barnen har fått dagis också f.ro.m 14/3 ska dom tydligen gå på dagis, antar att inskolningen börjar då. Hur jag ska kunna skola in 3 barn de är en fråga som ingen kan svara på. Men de känns skönt att äntligen ha fått ett svar hur allt ska te sig med tiden. Önskar bara att allt inte bara drog ut på tiden hela tiden =) Mycket tider nu =) Nej göra någon nytta och klä barnen ska jag göra. Ner till affären och fixa hem lite mjölk och glass. Så blir de pannkakor idag =) Tyckte de lät bra sen finns de ju köttbullar kvar för dom som vill ha de istället =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?