Några dagar har gått...


    Publicerat: 2011-02-02| 21:36:01

God kväller!!!

Några dagar har gått sedan jag skrivit, denna gång har jag faktiskt inte haft tid med varken de ena eller de andra. Dagarna bara springer ifrån mig med alla dessa måsten.
Idag har jag varit på fortsättning av min utredning av NPU. De gick bättre än jag trodde. Helt slut i kroppen efter. Hem och gjorde kyckling, ris samt tzatsiki. Gott var de faktiskt =O)
Imorgon är de möte med sociala och de bara kryper i kroppen på mig, jag vet inte alls hur de ska gå med något. Jag har inte ens alla de papper som jag borde ha då jag bett intrum att skicka dessa. Tragiskt att inte bolagen kan hjälpa en. Men de är bara att ta de papper jag har. Just nu måste jag få ordning på allt runt i kring mig. Hatar att vara ovetande. Sen detta eviga väntande på ett enda svar också. Efter mötet med Sociala ska jag hem till mamma för att hämta Ronja som blev kvar där. Sen hem och göra lunch till barnen för att sedan lämna dom igen för nästa möte. Jag blir tokig alltså. Men efter detta har jag inget mera vad jag vet. Hoppas de går bra imorgon... Säger God natt till datorn nu så jag har koll på allt tills imorgon

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?