Jag vill bara...


    Publicerat: 2011-01-18| 16:45:59

Jag vill bara vrid stereon på högsta volym med hård Rock och bara tänka!!

Har ledsnat på allt som ska göras nu och jag orkar inte så mycket mera. Smällar på smällar. Hur mycket ska en människa orka? Jag orkar verkligen inte så mycket mera. Visst jag har ställt till de själv och jag ska lösa de också. Men hur de vet jag faktiskt inte ännu. Fick ett tråkigt besked av kyrkan där jag lär fixa olika papper för att dom ska hjälpa mig. De är bara att härda ut. Ska sätta mig med dessa papper ikväll och se hur jag fixar allt. Något måste de gå att få. Livet är fan inte enkelt. Så imorgon bitti lär jag ringa Gavlegårdarna för att få ett skriftligt papper i från dom annars går inte kyrkan in osv. Vilket jag hoppas på att jag kan få. Vilket medför att jag ska springa från dagis hem för att ringa kredit gruppen och sedan hämta Rasmus, ta bussen med alla barn till Gavlegårdarna för att hämta ett papper som kyrkan behöver? Är detta rättvist? Jag orkar faktiskt inte med mera av de här. Jag fick nedlåtande svar av socialtjänsten vilket gjorde att jag blev tokig och rev stället. Nej då blir man UTKASTAD för förargelsetbeteende. De skiter jag i! Anmäl mig för fan. Ni är en NOLLA i mina ögon. De tragiska är att jag vet en familj som fått arv på över en MILJON kronor som levt på socialbidrag och inte ens betalat av en enda krona på sin hyresskuld. Och här sitter jag och får INGEN hjälp!! Hur kommer de sig? Sen vet jag en annan familj som bidragsfuskar med FK ang vårdbidrag och de får hjälp av sociala gång på gång när mamman ställt till de med hyra. Så hur funkar egentligen systemet? De skulle jag gärna vilja ha reda på? Jag tänker ialla fall gå ut i tidningen med detta om de nu går. Jag gör allt i min makt för att jag ska få detta att fungera!! Nu får de fan vara NOG!!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

:( trist när de ska behöva gå så långt

2011-01-25 @ 10:31:21
URL: http://elli76a.blogg.se/
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?