Kryssning?!


    Publicerat: 2011-01-09| 16:27:38

Nu har jag varit på kryssning med en god vän!!

Vi hade jätte trevligt, dansa åt fin mat och bara hade de skojigt. De var så mycket pensionärer som bjöd på sig själv under resan. Ena damen trodde jag att vi skulle behöva ringa 112 för så mycket dansade hon. Sen var de en 73 åring på DISCO!! Snacka om att verkligen leva livet. Man får hoppas att man blir lika när man blir äldre... =)
Drack lite eller en del eller vad man ska säga.. Bakis som fan när man vaknade på morgonen. De var ingen vidare dag kan jag säga ångrade verkligen att jag drack den där jävla likör43 med mjölk. Den gör mig ALLTID bakis så varför ens dricka den?! Resan hem kändes som en evighet då man inte mådde bra. Väl hemma mötte Kenth upp oss och skjutsa hem oss. Han hade städa undan, tagit all tvätt samt all disk. Mamma hade Ronja kvar så henne fick jag hem idag. Killarna var vaken när jag kom hem. Landa i badkaret hemma, sen blev de film som jag höll på att somna till flera gånger. Har sovit som en stock.
Kenth har åkt för att jobba igen och jag är själv med barnen. Jag märker verkligen att jag släppte lite för mycket. Allt är pain in the ass just nu för mig. Men de är bara att ladda om annars funkar de inte. Imorgon är de dagis för Rasmus som är helt jävla värdelöst men ingen verkar fatta mig alls. Jag sitter som i en bubbla och inte kan göra något för mina barn.. Så lämna Rasmus på dagis, sen hem för att ringa ang dagis samt bryggan ang möte där på tisdag. Får se vad dom säger om allt då?! Önskar bara allt vore en mardröm. Sen har jag fått gavlis att gå med på att ge mig en lägenhet OM skulden är betalt så jag kör ett jävla marathon nu! Inte en enda krona över. Dock skulle jag verkligen behöva ett busskort. Får se vad kyrkan säger på tisdag om jag möjligen kanske kan få ett sånt av dom?! Ja de får lösa sig. Jag ska verkligen fixa de här. Önskar bara jag kunde göra de snabbare än tiden är utsatt så de slipper bli en panik flytt. Funderar hela tiden på vad jag har att sälja också. De blir nog så att barnens Wii åker för de funkar inte med allt annat och de spelar inte lika ofta som jag trodde... Ska rensa ut överallt och lägga ut på tradera för att se om de ger något. De är väl vad jag ska sysselsätta mig med denna vecka. Kikar kanske in och skriver mera när lusten faller på !!

Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?