Natt slödder =)


    Publicerat: 2011-01-10| 23:58:07

Hoppar in i natten och skriver av mig lite!!!

Tankarna är många som vanligt och svaren ja de får man vänta på. De är en olidlig väntan hela tiden. Jag kan inte förstå vad jag har gjort för ont för att förtjäna de här. Jag orkar inte hur mycket som helst. Men tydligen ska jag vara en super morsa som tar all skit för alla hela tiden!
Men de serrni har jag ledsnat på. Jag tänker inte ta mera skit och kör mitt eget race. K har väl mera eller mindre bestämt sig för att de inte ska vara vi längre. Vi försöker nu reda ut allt mellan oss men de är bara kaos. Ärligt talat har jag gett upp för vi kommer ingenvart. Så jag och barnen ska försöka få de bra tillsammans och försöka hitta ett boende som passar oss tills skulden är betald. Så får vi se hur de blir med allt. Kämpigt blir de men man kan inte göra mera. Tragiskt bara att jag inte får den hjälp jag behöver NÄR jag behöver den. Jaja bara gilla läget och inse att livet är förbi eller något. Jag orkar inte ens städa klart. Musten bara gick ur mig av allt jävla bråk. Sen slog tanken mig att jag glömt att ens ringa ett ställe. Som sagt mina hästar fungerar inte alls och jag vet inte hur jag ska göra. Tänkte dra ihop alla papper samt ta ett redigt beslut för att blotta mig inför tidningen och se vad dom säger om allt detta. Jag vet flera som fått hjälp och jag vet att jag har rätt till de också. De är inte så att jag vill att staten ska betala min skuld. Utan jag vill betala tillbaka allt med ränta om så är. Bara jag får en bostad. Vi får se hur de går på kyrkan imorgon samt att jag ska ringa sociala ang hyresskulden också...
Nej nu slänger jag in handduken och lägger mig på soffan


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?