Så var Söndagen här igen ....


    Publicerat: 2011-01-23| 11:32:46

God morgon!!!

Söndag idag igen vilket betyder att jag får ett helvete ikväll med att lägga barnen då deras pappa åker för jobb en vecka igen. Hur mycket ska man verkligen orka?! Jag är så trött och seg i kroppen. Sen gör de väl inget bättre att jag har fått mens och blodvärdet är värdelöst trots järn tabletterna. Ska ringa läkaren ang de här på måndag. Som vanligt blir de vardag vilket betyder att jag har hur mycket som helst att göra. Så jobbigt att vara vuxen ibland! Men de är bara att gilla läget.
Ska försöka städa undan lite idag, samt planera. Allt känns så långt borta. Kämpar med att få ihop till hyresskulden och har nu vunnit 1700:- på 2 dagar. Skönt att ha lite extra att röra sig med. Dock är de ingen miljon men de är extra pengar vilket behövs. Sen funderar jag hur allt ska te sig. OM de nu blir att jag kan betala klart hela skulden osv. Sen ska man söka en lägenhet, samt få en lägenhet ungefär att man kan flytta in i direkt. Så jag vet inte alls hur de ska bli. Sitter och kollar men de hjälper ju inte mig när jag inte ens får söka en liksom. Tragiskt men vad ska man göra?! Den här veckan kommer inte bli rolig alls. Sen har vi veckan därpå som inte heller blir rolig då jag möjligtvis ska ha inskolning av 2 barn på dagis, samt en massa möten hela veckan. Vi får se hur de går med allt för jag kan faktiskt inte dela mig hur mycket jag än vill de så går de faktiskt inte.
Nej nu ska jag ta reda på disken, snart börja med lunchen till grabbarna grus också. Sen håller vi tummarna för att Hanna får sitt radhus =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?