Skönt att sova...


    Publicerat: 2011-01-17| 08:38:09

God morgon...

Tydligen tyckte jag att de var skönt att sova idag eftersom att jag inte vaknat av klockan. Helt slut och Ronja har sovit hela natten. De är ett under då att jag sover faktiskt. Så Rasmus blev lite sen idag, men de är som de är. Har precis ringt bryggan och han ska få en tid där imorgon bitti för undersökning.
Satt och pratade med "..." i flera timmar också. Vi måste lösa de här för barnens skull. För älskar varandra de gör vi. Men de har hänt så mycket på så liten tid. Jag mår inte alls bra och tar på mig skulden för allt även om jag inte borde göra det. De är som de är och tiden får utvisa hur de kommer te sig. Just nu ser jag bara frammåt och måste lösa allt kring mitt boende innan jag kan ta itu med något annat. De vorde bra om vi kunde bo kvar i Bomhus, men jag får ta de som finns faktiskt. Vill helst inte att Rasmus ska behöva byta dagis för några enstaka månader.
Ronja försöker krypa riktigt nu men knäna vill inte som hon vill, så hon ålar lite fram. Emil har gått och lagt sig i sängen igen. Min lilla trött mössa de där =)
Nej ska klä på oss nu för att göras oss klar för att hämta Rasmus sen =) Har en massa ärenden som ska uträttas senare också. Kanske bloggar mera till kvällen =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?