Sovit...


    Publicerat: 2011-01-18| 05:52:54

God morgon...

Har sovit som en stock inatt... Somnade före 00 tiden. Helt underbart. Dock har jag haft avbrott i min sömn pga av att Ronja har strulat. Men de är sånt man får räkna med. Trött så jag vet inte vad känner jag mig men samtidigt är jag pigg =/
Idag ska vi till "Bryggan" med Rasmus där han ska få göra en hälso undersökning pga av hans ADHD som han ska medicineras för. Efter de ska vi faktiskt gå till McDonald´s. Kanske fel av mig, men eftersom han har läkar skräck efter den läkare som stack en nål rätt i örat på han så förstår jag faktiskt han. Ska försöka ringa på en tvillingvagn senare också, samt ringa kö & placering för att ha koll på läget hur de ligger till. Sen läste jag en artikel i Gävle Dagblad ang sociala och barn som blir satt på gatan.. Vilket gjorde att jag reagerade direkt. Fick genast ett ljus framför mig, men samtidigt vågar jag inte hoppas på för mycket. Jag ska överklaga samt gå till högsta chefen nu och funderar starkt på tidningen. Varför skulle inte jag få hjälp? De är inte så att jag lever på socialbidrag och vill snika åt mig pengar till skulden. Jag vill göra rätt för mig, dock har jag inte 42 tusen i bakfickan som alla verkar tro. Önskar att jag inte hade alla dessa möten så jag hade kunnat ringa överallt. Men ska fylla på mobilen så jag ringa några samtal. Nu vaknade flisan & Rasmus samtidigt. Lite "bompa" för dom då Ronja älskar de på morgonen. Sen frukost och göra sig klar för att bege sig hemmifrån. Vi får se hur dagen flyter på och jag kommer uppdatera bloggen ang allt så fort jag har tid eller har något att skriva. De är inte lätt att komma ihåg. Jag vill blogga men oftast är jag tyvärr för trött för att ens orkar kolla på datorn. =(
Nej nu ska jag ta mina barn =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?