Mitt i natten....


    Publicerat: 2011-07-04| 00:45:09

Kan inte alls sova...

Har sovit bort huvudvärken men då kommer nästa värk. MENSVÄRK!! Och den är inte alls att leka med. Ibland önskar man att man inte alls var kvinna. Men de går ju över precis som allt annat. Har haft tvättstugan med de små trollen som ville vara med och fixa & dona. Sen blev de middag och den passade inte som vanligt. Jag ger fan upp de här med att försöka med nya saker för att de ska passa. Hur mycket negativt ska man behöva orka genomlida?
Min dator har gått sönder också =( Så jag ska ringa ang de imorgon så får vi se vad dom säger ang detta. Skapligt leds på att inget går som jag vill. Har lånat K´s dator nu så länge man nu får de. Vill gärna att min ska funka eller att jag har råd med en ny, men de får jag se mig om i stjärnorna just nu. Då jag har massor av annat att fixa med ekonomiskt =)
Imorgon ska de små trollen till dagis, Rasmus & jag ska ner till stan för att fixa lite saker. Sen blir de hem och städa samt leka med Play Doh som blev kanon med lite mera mjöl =)
Känns konstigt att sitta vaken helt ensam, men jag har fixa med mera tvätt, starta en diskmaskin samt plocka lite små saker. Önskar jag orkade ta resten nu men då kommer jag inte upp imorgon då sängen är förbannat skön =) Nej ska göra de sista och sen lägga mig i sängen för att rulla runt som en strandad val tills John Blund tillåter mig att sova igen.
Natti Natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?