BB final!!!


    Publicerat: 2011-06-06| 15:43:18

God eftermiddag....

Nu har jag vaknat till liv och känner mig allmänt seg. Känns som att de var jag som tog krogrundan på efterfesten men så var icke fallet!! Nykter som en galen mamma =)
Vi åkte från Gävle runt 15 tiden innan vi var klar med allt vi skulle fixa. Sen var de bara fullt ös resten av dagen. Jag köpte singeln och trängde mig före alla i kön, vilket gjorde att vi kom in före alla andra och stog som 4 pers in =)
Flera gjorde som jag och vips var kön hur jävla lång som helst. Hanna skämde apan ur sig och jag dansa i kön, Jessica sjöng lite smått. En underbar dag och de var bara skit skönt att få göra något man aldrig gjort förr =) Uppskattar de enormt mycket!

Idag är jag inge vidare pigg som sagt, har migrän och ser förjävlig ut rent ut sagt. Vågade mig till affären men bara för att de var ett MÅSTE. Har gjort ordning middagen så nu ska vi bara vänta in pappan i huset. Har även hunnit göra en äppelpaj =) Måste  bara ha en sådan anser jag!!
Ikväll blir de att plocka ordning ute och fixa lite fint på framsidan, om jag nu orkar. Kanske tar de imorrn när barnen är på dagis istället.
Näe jag orkar verkligen inte blogga just nu... Spyorna sitter i halsen och jag vill SOVA!!!


Ps. Rösten lämnade jag kvar i Årsta och BB huset =(

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?