Den eviga väntan!!


    Publicerat: 2011-06-15| 13:52:25

Idag var de ingen bra dag, jag ville bara ligga kvar i sängen och låta tankarna snurra vidare. Men de går inte med 3 barn att ta hand om. Förstår inte varför just idag skulle vara en sådan dag. Jag klev upp, fixade barnen, spydde 2 timmar som vanligt, sen begav vi oss till dagis. Hem och började fixa lite hemma men orkade faktiskt inte göra mera. Tänkte att jag får faktiskt ta itu med de sen!!

Har tvättstugan om ca 10 minuter så jag får undan all tvätt som är överallt. Skönt, tänkte dammsuga och torka golven överallt senare. Måste hinna till stan med papper och skit också. Vilket jag inte alls ser fram emot. =(
Bara gilla läget och göra alla dessa måsten. Nu ska jag plocka ihop tvätten och gå ut med den. Hörs och störs senare <3

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?