Long time ago....


    Publicerat: 2011-06-14| 13:19:46

Springer in och kladdar ihop ett inlägg....

Har de blivit att trenden med att blogga dött ut? Eller bloggar för många så man tror att man måste vara perfekt? Jag har helt tappat lusten till och från faktiskt. Men de har inte alls med någon trend att göra utan att jag har alldeleds för mycket saker i luften.
Dagarn går och min bebis Emil har blivit 3 år =) Underbart kalas med mycket fika & korv med bröd. Han var väldigt nöjd med sin Hello Kitty tårta & alla presenter =)

Barnen är nu på dagis, mamman mår skit och dagen blev inge bra alls heller då jag inte alls kan röra mig idag =(
Funderar om jag ska springa genom övervåningen eller inte? Köket skulle jag ha fixat med ialla fall. Har starta en maskin tvätt och mera blir de. Ska fixa med massor känns de som men vart tar tiden vägen? Önskar de fanns flera timmar på ett dygn. Nej nu blir de att fixa med de sista innan jag ska hämta små barnen =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?