Rensar...


    Publicerat: 2011-06-03| 10:02:29

God morgon!!!

Håller på att rensar här hemma och försöker göra om så att jag ska trivas då detta kommer vara våran bostad ett bra tag framöver. Vilket jag inte alls trivs med just nu. Men de får ta sin lilla tid att anpassa sig till de som är. En våningssäng är de bara att köpa igen för att få bästa plats med barnen. Lite trött på hur fan de går till hela tiden. Och jag har sagt att jag ska sälja massa saker innan jag köper den. För jag har verkligen inte råd med att ligga ute med pengar bara för en säng =(
Vi har lite främmande av pudeln Viktor, grannens hund. Dom hade ingen som kunde ta hand om hunden medans de far iväg. Så då ställer jag självklart upp. Barnen älskar ju hundar och han är så lugn och snäll =)
Tvätta en massa ska jag göra idag också. Så man får undan allt tills kvällen kommer. Skulle behöva lite gräs frön också. Undrar vart man köper de ?
Ronja spatserar omkring här hemma och jag har nog inte riktigt fatta att hon faktiskt kan gå lite =) Ser jätte roligt ut och hon trivs med att ta sig fram för egen maskin. Emil pratar som en radio pratare =) Snart är de kalas för han också =)
Rasmus räknar, skriver och har tappat 2 tänder =) Min stora kille börjar snart skolan med de andra stora barnen. Nej nu är de dags att göra lite nytta om man ska hinna med allt under dagen =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?