Dagis!!


    Publicerat: 2011-03-14| 07:49:47

God morgon!!!

Så har dagen kommit då mina 3 troll ska besöka dagis och vi ska få information osv. Jag har både längtat efter den här dagen så väl som jag inte sett fram emot den. Min lilla bebis ska börja på dagis liksom. Dags att inse att hon inte är en bebis längre kanske. De känns enormt tufft men något jag måste göra =(
Killarna ser fram emot dagis, eller Emil känner sig osäker och de förstår jag eftersom han inte gått på dagis på snart 2 år.. Han var där en månad ca totalt under tiden jag väntade Ronja. Men annars har han varit hemma med mig. Så de ska faktiskt bli spännande att se hur de går för barnen. Idag ska vi vara där mellan 9-11 sen på tisdag 9-14. Redan på Torsdag ska vi lämna dom ifall de går bra. De känns som att nu kastar vi in alla barn bära eller brista?! Jag hoppas de kommer gå bra för dom med inskolningen.

På Torsdag måste Kenth fixa allt med barnen och dagis själv då jag ska till läkaren samt psykologen. Då blir inte mycket tid över kan jag säga.

Förrästen gjorde jag ett byte med Kenth igår, han skulle göra allt jag gjorde. Så jag gick för att vila. När jag vaknade hade han inte alls hunnit med de jag skulle ha gjort. Men de var roligt att jäklas lite med han. Han tog barnen och gjorde mat, samt plocka en massa saker som vanligt. Nej nu ska jag ta Ronja som inte har kläder på sig än. Sen beger vi oss för en tripp emot dagis..  De har börjat snöa lite igen =(

Tjingen


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?