Nattsuddare


    Publicerat: 2011-03-22| 00:24:12

Så sitter man vaken alldeleds ensam och har precis landat efter en dag med variation. Mycket har fixats idag och jag blev förvånad själv över hur bra dagen flöt på trots att mina barn inte var med mig. Jag fick lite dåligt samvete när jag gick ensam på stan... Men barnen behöver dagis och jag behöver min tid.

Tog förnuftet till fånga och fixade mina ögonbryn på en salong, sen var jag ner till banken för att fixa lite där. Vidare till YA och var där en stund =)
Besökte Hanna innan de var dags för dagis också..
Imorgon ska jag tatuera mig, de var 10 år sedan sist att de är faktiskt på tiden. Hoppas nu för allt i världen att de inte gör ont. Eller ont kommer de ju göra, men inte ondare än att fixa ögonbrynen.. haha... Skit löjlig är jag men jag är den jag är. Efter de blir de att hämta barnen 2 timmar tidigare då jag & Rasmus ska till bryggan för att träffa de underbara människorna där. Vidare hem för middag och lek. Kanske blir så att vi är ute en stund imorgon också.
Har hunnit tagit reda på disken och all tvätt. Vilket betyder att de är dags för sängen.
God Natt på er =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?