Solsken =)


    Publicerat: 2011-03-19| 10:48:13

God morgon!!

Eller vi har faktiskt varit vaken sen strax innan 7 här hemma. Flisans blöja hade läckt som vanligt =/ Så leds på pampers blöjor nu att de inte finns ord. Men jag har några paket att göra slut på innan jag gör något annat. Brukar ha libero på henne på natten, men pappan hade glömt de. Så de var bara att starta maskinen direkt när man knappt slagit upp ögonen. Igår snöa de som tusan här och jag trodde de var kört med allt. Men nej då. Solen strålar så fint på himlen och vi verkar få en underbar dag trots allt. Funderar vad man ska göra bara?! Jag har massor av brev som ska postas mera vet jag inte just nu, men de får funka =)
Skulle vilja dra ner på stan för att fixa mina ögonbryn, men jag vet inte om de funkar att Kenth tar barnen medans jag gör de. Han har nyss åkt till skutskär för att hämta ut mina NYA puma byxor. Hoppas för gud att jag kan ha dom nu och att dom är lika snygg som jag trodde =)
Nej fortsätta tvätta och skrubba lite överallt. =)

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?