Varför!?


    Publicerat: 2011-03-08| 21:31:56

Hoppar in en snabbis med lite inlägg =)

Flisan var inte på tipp topp idag.. =(
Begav oss för att ta oss till apoteket på stan, vilket vi inte skulle ha gjort. De hela resulterade i kaos. Ronja spydde ner hela vagnen samt en del av bussen. Att städa en buss när den kör är fan inte roligt. Busschauffören brydde sig inte ens...
Hem och fixade ordning henne ialla fall. Sen en vända till dollarstore för lite gardiner =) Försöker göra allt för att jag ska få må bra nu men de går fan inget bra alls. Sen vidare till Coop för att hämta ut ett paket. Vidare hem med barnen och åt lite lätt då dom inte var hungriga alls för de fått mat av mormor. Emil gick och la sig ganska direkt men har kommit upp, Ronja tog en vända till. Rasmus mös ner sig i soffan med bompa och täcke =) Så jag sprang med de små sen kröp vi ihop i soffan en timme =)
Han la sig vid 8 tiden som vanligt av sig själv. Sedan dess har jag tvätta.. och tvättat och åter tvättat. De blir en hel del när barnen är dåliga i magen =(
Funderar om jag ska springa över de sista som ska placeras om samt leta KAMERAN som försvunnit i flytten =( Lär tvätta vagnen imorgon också =( Tog in de lösa mest smutsiga sakerna och har redan tvätta de. Men de är mycket kvar att göra. Så man blir väl vaken några timmar som vanligt =(
Nej ska nog faktiskt göra ett litet ryck ialla fall så folk inte tror att jag släppt en bomb här hemma. Imorgon kommer Kenth och är med barnen en stund. Fast jag har varnat för magsjuka.. Hans val. Ska väl fixa lite små saker medans han är med dom =)
Nu avslutar jag innan jag hittar på massor av ursäkter för att INTE Städa =(


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?