Vill inte.... Kan inte...


    Publicerat: 2011-03-02| 10:12:52

God morgon!!!

Ja som rubriken lyder så orkar jag inte så mycket mera. Har ständigt ont och bara vill inte mera. Önskar att allt detta fick ett slut. Har saker överallt i lägenheten också. Önskar man bara kunde blåsa bort allt. Men de får faktiskt ta tid. Jag har 3 barn att ta hand om också. Tyvärr är jag inte en super mamma som fixar allt. Ibland önskar jag att jag gjorde de men tyvärr att göra er besvikna!!!

Igår kom Linda och hennes små töser. Ronja tyckte de var roligt. Vi snackade skit och fikade som vanligt sen promenerade vi till Ica och hon visade mig runt lite här. Trevligt var de och de får vi göra om oftare.

Idag blir de att fixa ordning lite mera som vanligt även fast jag inte alls har lust med de. Men man kanske ska börja om man ska bli klar någon gång, en fördel =)

Blir spagetti och köttfärssås för oss här idag =) Barnen älskar de så varför inte liksom. Ska göra maten ganska tidigt idag då deras pappa kommer hem till oss en snabbis =( Barnen blir lika ledsen när han åker varje gång. Nej nu ska jag börja med något!!

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?