Back to life!!


    Publicerat: 2011-05-23| 23:42:31

Jag fick äntligen ihop köksbordet =)

Trodde verkligen att jag aldrig skulle få ihop de, men de gick efter sisådär 2 timmar. Var rasande och bara förbannad. Tog de lugnt och kollade på tv, sen fick jag ihop de =) Super glad blev jag. Min rygg är inte att leka med nu efter att jag burit och lyft bordet ensam. De väger arslet och lite till. Men jag fixade de trots allt.
Har skura av hela köksgolvet medans bordet var borta. Ska skrubba resten också men inte idag =(
Jag orkar faktiskt inte göra mera just nu. Ska bänka mig med Emil i sängen. Och hoppas på att Ronja är bättre i ögonen imorgon och att vi kan göra något roligt tillsammans. Får se hur Rasmus öga ser ut. Jag sa att om de inte var bättre fick dom vara hemma. Vilket han såg fram emot. Kanske ska ha dom hemma alla 3 ialla fall och bara njuta av dagen tillsammans. Packa ner lite fika och bege oss ut i vida världen =) Skulle behöva köpa lite kräm och sånt bara och de kan vi göra tillsammans. Ska försöka lura Emil till att cykla lite mera också =) Snart så får mamman springa runt på kvarteret och jaga grabbarn grus =)

Näe jag säger verkligen god natt nu =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?