Blåsväder....


    Publicerat: 2011-05-21| 10:51:43

God morgon!!!

Somnade på soffan och vaknade av att alla barnen var vakna och full rulle. Lite tråkigt att jag sov så hårt. För de bästa som finns är att ta upp flisan ur sängen. Hon bara kramar en och blir skit glad =)
Barnen har ätit frukost i omgångar och själv har jag plockat lite. Funderar vad dagen har att erbjuda?!
Har tvättstugan men de blir inte hela dagen sådan tur var, men lite tvätt blir de när man är många. Passar på när korgarna är fulla och de finns tid. Då äre bara att slå till. Jag har sänkt min el räkning med 400:- på att tvätta ute i tvättstugan 2 gånger i veckan =)
Men jag tvättar fortfarande vissa saker inne så den maskinen går också, lägger jag av med de så spar jag nog mera el. Vilket verkligen behövs =)
Usch ser inte fram emot att betala alla jävla räkningar som finns överallt! Dom bara växer och tar aldrig slut tycker jag =( Ska skriva ordning alla idag så man har de gjort. Slipper se pengarna ens på konto. De som blir kvar får man nöja sig med och handla hem lite som behövs. Hur orkar man de här varje månad egentligen? De kan man verkligen fråga sig =)
Nej nu ska jag inte deppa över dessa räkningar utan de får vara bra med allt. Tråkigt väder ute och barnen cyklar. Kanske åker till mamma för att slippa sur fittan som är här!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?