Finally!!!!


    Publicerat: 2011-05-04| 21:20:36

Glöden kommer sakta men säkert tillbaka and i like it!!!

Idag har jag fått saker gjorda, har varit till tandis, bilverkstaden, skicka massa papper, H har lagt ut tradera sakerna, ringt YA och snacka med dom. Vilket vi fick ett roligt samtal tydligen =)
De är underbart när saker händer. Önskar bara att vissa saker hände lite snabbare än andra. Men de får faktiskt ta tid. Imorgon har jag massor mera att göra men de får ta sin lilla tid. Ska städa och tvätta i tvättstugan. Jag verkligen älskar att vara där ute, man får undan allt direkt och de är så underbart. Ska börja använda den lite mera och spara el =) Nu tänker ni säkert att jag e skit knasig som alltid tvättat hemma, men ibland kan man få för sig en del saker och de här är en sak jag fått för mig nu =)

Funderar om Bertil ska få sig en omgång också, för er som inte vet är de dammsugaren. Ska försöka stryka gardiner också =) Sen får vi se vad dagen erbjuder för tant. Kan ju inte städa uppe då Ronja sover oroligt. Killarna är hos mormor som vanligt, men IMORGON SKA DOM BANNE MIG HEM!!!

Nej kanske dags att börja om man ska hinna med något av denna dag =) Tjingelingen =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?