Fredag den 13:e


    Publicerat: 2011-05-13| 11:06:10

Underbar morgon att försova sig på =)

Vaknade 08:45 av ren panik då barnen skulle till dagis osv.. Bara skynda att klä dom frullen tog vi i farten. Sen till dagis med alla 3. Rasmus hade lite jobbig vecka denna vecka så idag ville jag inte alls lämna han då han var så ledsen. Stannade kvar där en halvtimme och prata med han och gunga. Till slut fick jag åka och han ville att pappa skulle hämta.
Är full rulle ute med kärleken nu och de är så underbart måste jag bara få säga. De finns fan inget bättre. Funderar om jag ska svida om, på med stereon och göra allt annat klart också =)
Måste ju verkligen få ordning på torpet.
När pengarna rullar in ska jag köpa rullgardiner uppe så barnen slipper solen direkt in i deras rum. Vilket är väldigt störande då dom ska sova =(
Nu drygar jag på bara för att slippa städa. Städa sovrummet ordentligt igår vilket jag inte skulle ha gjort för vilken värk sen då!! Uscha... Kanske de jag är rädd för nu också =( Jaja bara sätta igång. Sen SKA jag baka en blåbärspaj till fikat =) Kanske en blåbärskaka också om jag hinner


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?