Frustration...


    Publicerat: 2011-05-05| 13:36:34

Det finns olika definitioner på frustration... Jag känner mig väldigt frustrerad över små och stora saker ganska ofta. Tråkigt att de ska vara så nervöst i min kropp hela tiden.
Den mestadelen av frustrationen står H för!! Varit orolig halva natten pga henne, och nu är jag mera förbannad på henne för hon lyssnar inte ett jävla skit. För er som inte vet så har hon enorma magsmärtor så de enda som hjälper är morfin, men idioten åker inte in till sjukhuset direkt när hon har ont så dom får kolla henne!!

Tänker inte vara mera arg, har nyss varit ute i tvättis och tagit hand om de som är där. Underbart att man får undan allt direkt. Jag verkligen älskar de. Ska genast boka en ny tid då jag blir klar med allt. Snart får jag hämta trollen också. Dom kommer bli överlyckliga då dom ser att pappa är hemma en vända. Men han åker ikväll igen =(

Funderar om man ska göra lasagne idag till barnen då dom älskar de =) Så får de faktiskt bli =)))


Kommentarer
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

hahaha gullig du är min Puma :D

2011-05-05 @ 18:01:57
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?