Kvällen är värst.....


    Publicerat: 2011-05-05| 22:06:39

God kväller!!!

Måste bara säga att dessa tråkiga ensamma kvällar tar kål på mig, jag är helt rastlös men samtidigt orkar jag verkligen inte ta mig för något. Tankarna bara snurrar runt hela tiden. Jag får kommentarer som att de är mig de är fel på. Jag kostar pengar, jag gör de, och de felet.. Alltså visst alla människor gör fel de håller jag med om. Jag har nu kommit till ännu en gräns i mitt liv där de känns som att jag hoppar av tåget och lever mitt liv själv. Gör jag verkligen så mycket fel att de inte ens är värt något de jag gör?

Börjar starkt fundera över vad fan i helvete som är fel?!

Nu ska jag kasta mig på soffan och se BB, sen försöka plocka lite, eller bara ta reda på om damen H har ont redan nu! Skrivit på facebook men inget svar. Så jag ska kontakta henne personligen. Hoppas nu för allt i världen att hon somnat och inte har ont i skrivandes stund och att OM H har ont att hon verkligen åker till akuten som hon lovat.....

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?