ont...


    Publicerat: 2011-05-01| 23:16:53

De finns en hel del saker som gör ont i livet.....

Har suttit och funderat över detta väldigt länge och kan inte förstå varför man verkligen "vissa" ialla fall kämpar för sitt yttersta för att såra andra människor?! Kan inte förstå tragedin som kanske finns bakom allt. Visst kan man vara spydig bara för att ge på svar, men när de verkligen handlar om att såra människor så har de gått för långt. Jag vill inte vara en person som lever efter andra, ska se ut som andra, anorexia bantar bara för att andra är så fruktansvärt snygga och underbara.
Jag har mina barn och dom är jag lyckliga för, mera behöver jag inte. Jag har en karl som varit min man i snart 10 år. Vi kommer nog aldrig gå helt ifrån varandra. Trots att de går upp och ner. Innerst inne finns en längtan men den släpper och jag får vara precis den jag vill vara....
Imorgon ser jag fram emot mötet jag ska ha med en ny läkare för att ta upp diverse saker. Jag tror och hoppas verkligen att de här kommer fungera för mig. Mina möjligheter för att gå tillbaka till arbetet ser ljus ut. Jag vill inget hellre. Önskar ofta att jag och kroppen kunde kommunicera med varandra. Ingen vill de jag vill. Att jobba för sitt dagliga bröd är mitt måtto och de är de jag vill leva efter.
Ska lägga mig på soffan och hoppas på att få lite sömn denna natt, imorgon är de tvättis också =)
Skriver när jag känner för de igen =))


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?