Orka!!


    Publicerat: 2011-05-18| 10:52:21

God förmiddag!!!

Som vanligt får jag veta att jag inte gör annat än glider runt i livet. De är tydligen någon annan som tvättar,städar, plockar, diskar, ger barnen mat, duschar dom, bäddar ner dom, tröstar dom osv.. Ja listan kan göras lång. Undrar när jag får träffa denna person som gör allt de där ? =/
Man kanske borde sluta göra allt, springa runt i skitiga kläder, inte ta barnen till dagis osv. Då kanske de är precis som du säger. Helt jävla otroligt kallar jag de ialla fall. Jag behöver inte en jävla skit stövel som behandlar mig som skit och trycker ner mig. Nej tack jag avstår!!

Har tagit barnen till dagis, sen till Hanna en sväng då vi kanske ska ner till stan och YA senare. Jag har tvättstugan som vanligt och har massor av saker som skulle behövas göra. Men de får jag skjuta på då de finns viktigare saker att göra. Ta fram moppen och plocka tillbaka möblerna och göra om igen. Suck så tråkigt de är när man har en vision och sen bara försvinner den med musten som gick ur kroppen =(

Mina barn är mitt allt nu & För alltid!! <3


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?