Straffad för livet....


    Publicerat: 2011-05-04| 12:07:30

Vem har rätt att spela "gud" och straffa människor för resten av livet?! Den frågan ställer jag mig dygnet runt. Så fort jag skriver på facebook så är de alltid någon som ska kommentera med mitt förflutna. Jag lever i nuet och för dagen. Kommentera gärna, men tänk igenom kommentaren innan du skriver den.
Prata med H ang detta och visst reta upp mig och spela på mina känslor, men kom för fan inte krypandes och grinandes sen när de slår tillbaka. Jag tror att de människor som klankar ner eller tycker sitt eget vis att mitt liv inte är bra mår väldigt dåligt själv och bor i en bubbla där man inte ska tala om de dåliga.
Jag varken dricker eller springer på krogen, de gånger jag går ut går jag ut nykter. En kryssning på 5 år har jag gjort och då var jag inte mamma för ett helt dygn!! Så underbart skönt att bara vara med barnen och prioritera dom framför sig själv. Skulle aldrig byta bort dom emot något.

Var till plåtverkstaden idag och de var precis som jag trodde 3000:- i självrisk men de tar jag. De får vara så nu och jag får dra in på lite andra saker, de är vad jag snusar för i månaden liksom, eller de jag bara kastar bort på skit saker. Vilket jag inte kommer lida för heller. Så imorgon ringer dom ang en tid då jag ska få hela bilen om lackerad samt ny kofångare och ena lyset. Känns underbart att få en sådan fin bil sen =)

Barnen är på dagis och ville inte alls vara där. De blir så jobbigt när man ska lämna dom ledsna. Men snart får jag hämta dom igen och då ska vi försöka vara ute och leka =)
Sitter och funderar när H ska komma med moppen och ta en fika. Hon kanske somnade i grann kvarteret =)
Plocka reda på disken ska jag göra samt  ta reda på leksaker som är överallt och ingenstans. Funderar vad dagen annars har att erbjuda....
Imorgon är de tvätt & Städ dag =) vilket betyder att idag får man slappa =P

Kommentarer
Postat av: ★Hanna- Lucas mamma★

Men tänk själv, måste man sitta och klanka ner på andra så har man ju problem själv. Enklare än så e de inte! :D

2011-05-04 @ 16:43:02
URL: http://lucasochmamma.wordpress.com
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?