Dagarna går...


    Publicerat: 2011-10-08| 01:13:18

Mina dagar vankar på som vanligt vare sig jag vill de eller inte...

Har idag varit för ny provtagning på hälsocentralen. Har en sådan bra läkare att han ringde upp mig idag också för att fråga hur de var. På måndag får vi svar på proverna så går vi vidare utifrån de så att säga. Har gjort lite små saker idag också för att fördriva tiden, sov hela förmiddagen då jag är psykiskt utmattad pga detta!
Sen vidare hem för att ta tag i vardagen. Imorgon ska jag städa lite om jag orkar. Har alla tre barnen hemma ensam då K jobbar helgen. Ska försöka ta oss till affären för att handla lite med =) Imorgon ska dom få mysa med lite frukt och glass hade jag tänkt. Jag försöker verkligen komma tillbaka till den vanliga vardagen som jag hade innan. De får ta tid och jag kommer att komma dit. Varje kväll när jag ska lägga mig kommer alla tankar vilket gör att jag ligger vaken ialla fall. Har precis plocka i diskmaskinen och tvättmaskinen. Springer på toa som en tok också, vilket gör att jag enklast ligger på soffan som vanligt för att inte störa de andras sömn =( Nej ska faktiskt spela lite sen blir de soffan om jag har tur....

God Natt


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?