Hur mycket?


    Publicerat: 2011-10-16| 23:36:41

Hur mycket skit ska man ta innan bägaren rinner över?

Min bägare rann över idag, jag hade kunnat rent ut sagt slagit ihjäl någon. Fattar inte hur man kan vara så jävla nonchalant och inte respektera andra människor. Jag har hjälpt denna människa i över 3 år och får skit åter & åter igen. Men nu har jag stampat ifrån och tänker inte alls ta någon jävla skit vare sig de är nu eller senare. Personen i fråga har skitit i de blå skåpet!

Sådär lagomt förbannad och vill bara vara ifred just nu. Tragiskt att en människa kan göra så mycket. Men de går väl över de också. Imorgon är ännu en arbetsdag att ta sig igenom. Jag ser fram emot den och ska göra de så positivt som möjligt av dagen. Sen har jag ytterliggare några möten att ta mig igenom =) Men de går galant för damen nu. Jag hoppas de håller i sig och att jag kan rida på hästen så att säga. Älskar verkligen de jag håller på med och kommer alltid att göra. Funderar lite över försäkringskassans idiotiska regler och deras värderingar av folk. Jag kan ta ett NEJ de gör mig absolut inget, men bara man fick ett beslut och kan rätta sig efter de. Vi får se hur lång tid de ska ta med allt innan de blir klar. Har en del papper som ska in till dom också =( De lär jag fixa med imorgon... Nej nu ska jag nog ta mig en dusch för att sen somna på soffan

Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?