Suck!!!


    Publicerat: 2011-10-23| 17:58:59

De spelar fan ingen roll vad jag skriver eller inte så används barnen emot mig. Jag tänker inte ha de så här. Har insett att jag har de så jävla mycket bättre själv än med dig. Tragiskt anser jag att man inte gör mera engagemang än det du gör. Just nu skiter jag i hur du gör med bil, boende etc. De har jag inte med att göra. Skilsmässan ska gå igenom och jag vill aldrig ha dig under samma tak igen!
De är DU som gjort mig så här hatisk. Jag har inte köpt något förrutom ett busskort till mig själv och hunden. Som jag bytte emot en soffa!! Mina ringar säljs på måndag och jag kan inget göra åt de. Thats life liksom.... Har ledsna på allt så jag ger upp istället. Men barnen ska inte drabbas anser jag. De löser sig med tiden.


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?