Vilsen.....


    Publicerat: 2011-09-19| 23:23:07

Känner mig helt vilsen i mig själv....

Jag vet egentligen inte vart jag ska börja med allt. De har gått för långt med de mesta. Livet känns helt värdelöst och jag kan inte stoppa karusellen som spinner runt med mig. Förstår inte hur jag ska ta mig ur de här som jag egentligen inte vill. Önskar jag gjorde rätt någon jävla gång rent ut sagt. Skulderna bara ökar och jag med dom. Jag försöker få ett stopp men de fungerar inte riktigt för mig just nu. Jag måste ta tag i mitt liv igen innan de är för sent. Pratade med psykologen om de här också, men jag vet inte vart jag ska börja liksom. Andra kan jag hjälpa men att hjälpa mig själv?! Hur gör man då?

Att sitta fast i träsket och inte komma loss, ingen kan hjälpa mig ur de här. Jag måste verkligen göra de själv och genomlida allt vad de innebär. Imorgon ska jag ta en dag där jag verkligen rensar ut allt jag måste få ur mig, bara skriva ner allt och organisera mig igen. Precis som de var förr. När jag hade kontroll över allt....

Lämnar bloggen med tankar..... =,(


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?