Ladda ner


    Publicerat: 2012-12-29| 23:06:03

Ladda precis ner appen så jag kan blogga via mobilen hoppas nu att de funkar..

Jag saknar verkligen detta & minns inte varför jag slutade. Här kunde jag ju ventilera allt.

Allt känns så ensamt & övergivet. Vänner hör av sig & frågar hur jag mår osv. Flera underbara vänner som bryr sig. Tankarna bara springer iväg med mig & jag vet inte vad jag ska göra. Bygga upp ett nytt liv & ett nytt leverne med mina fina underbara barn <3
Har en lång jobbig period framför mig, men de kommer lösa sig hoppas jag. Önskar allt bara vore en mardröm & att jag vakna. De kommer aldrig hända!!
Barnen frågar varje dag, dom gråter sig till sömns. Mitt hjärta brister varje gång. Jag hoppas de blir bättre när vardagen kommer igång & dom kan fokusera på annat.. Nu ska jag väl försöka lägga upp detta inläg & hoppas att de funkar =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?