Nästa liv!!


    Publicerat: 2012-12-30| 18:51:55

Nästa liv ska jag fan bli man!!!

Knulla runt & spela allan ballan. Skita i om jag får barn. Bara leva livet & prioritera polarna framför allt annat. Bete mig som en gris rent ut sagt!
Visst alla karlar är absolut inte så men jag önskar att jag får bli en sådan!
Man kanske skulle göra som de finns sådanna fall där mamman beter sig likadant. Så man kanske ska göra lika. Lämna barnen åt samhället & leva livet..
Jag skulle inte kunna vara ifrån mina barn. Att inte finnas där för dom, höra deras tjat, gnat, grin, gnäll, snarkningar .. Ordet jag älskar dig mamma! Nej de skulle jag inte kunna göra. Tragiskt att man ens diskuterar detta. Men de är min blogg & jag skriver vad jag vill & när jag vill. Ingen annan har med de att göra. Åsikter får alla ha. Nu ska jag fortsätta med mitt & sedan ska grabbarna grus läggas. Har ingen aning om vad vi ska göra på nyår ens. Blir väl att man sitter hemma & vet att h*n är ute & lever livet.. Jaja man ska inte gråta över spilld mjölk sägs de. Tiden får läka alla sår även om de tar en jävla tid innan detta kommer hända..


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?